Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2008 23:22 - Ууупс, Дедо Попе
Автор: ignescent Категория: Лични дневници   
Прочетен: 826 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.07.2008 23:25


Така си и знаех, писано е в началото, а в началото бе словото - няма да напиша повече постинги отколкото пръстите на едната ми ръка. Колкото и да са те на брой.
Обикновено, като пиша се редактирам и прередактирам, затва малко пиша, напоследък хич.
Клавиатурата ми е на Майкрософт и гълта букви но това не е от значение, щото знам че няма кой да чете, тъй че неа чета какво пиша, камо ли да редактирам.
Дедо попе, сори, пак проблем, то май аз хич не излизам от проблематиката, ма напоследък не си ме чувал да рева.
А ми се реве.
Толкова ли е трудно, невъзможно ли е, фикция, абсурд, какво, защо човек не може да си намери половинчето? Ако го намери, това само временно ли е? Щото хората се променяли казват и виждаш ли, от тяхно половинче ставаш нещо много, ама много ценно, ама вече не и половинче?
Дедооооо, аз си чета уроците, ти теа неща ги не разбираш, приеми го на доверие от мен:
Може да се споделя легло, финансово състояние, дом, душевно състояние и прочие, нооооооо споделената любоф е фата моргана. Любовта е лична емоция, трябва да се изживее и да се знае че няма вечни неща, че земята се върти и че живота е многопластов.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ignescent
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18948
Постинги: 5
Коментари: 7
Гласове: 182
Архив