Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2007 13:48 - Оплакване #1
Автор: ignescent Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1664 Коментари: 1 Гласове:
0



 

Здравей дядо попе.

Ако ме познаваше, нямаше да повярваш. Аз и блог, дааа.

Имам антипатия към блоговете - те са наследници на дневниците. Не ги чета и не ща да ме четат, освен теб, дядо попе. Някъде беше писано нещо за тия дето водят блогове, не мога да цитирам. Беше нещо от сорта, че блогър е човек, дотолкова подвластен на нарцисизма и имащ достатъчно време за прахосване за да може да досажда на всички четящи с манията си за значимост, споделяйки всяка убийствено скучна секунда на битието си.

A сега съм в началото, първото ентри.

Дето по принцип трябва да се дефинира какво съм, що съм, на колко съм, за какво се боря и каквото и да е, даващо представа за мен или насоката на блога. Ще ме прощаваш дедо, това е книга за оплаквания. Де си виждал някой да се подписва в такава бумага?

 

Ще питаш „Що така ве, душата, за кво ти е нужно, тогава?”

Как що - за да се оплаквам. За какво да ползвам приятелки и приятели вместо септични ями? Или да ровя месинджъри, барем си намеря слушатели? Тая работа е causa perduta щото 90% от потребителите им търсят секс в една или друга форма. Другите 10 търсят теб. Така си ми по-удобен, сори.

Само че като имаш предвид хаоса в личния ми живот, липсата на елементарна самодисциплина що се касае до личните ми приоритети, както и склонноста ми към съзерцание, наричано от някои класически мързел, сигурно се питаш колко ли ентрита ще има в тоя блог. Не знам, надявам се поне колкото пръстите на ръката ми. Лявата, че на дясната един китайски миксер остави само три цели.

Че за нета и обитателите му.

Ще споделя с теб част от  впечатленията си, достатъчни за да класифицират грубо по-големите групи нетни обитатели по расов принцип, независимо от способа – чатене, бложене или форумиране.

- най-масовата – тия, дето търсят секс. Много подгрупи, щото и секса е разнообразен.

Лично познавам няколко индивида от тая раса и от двата пола и със сигурност може да се каже че намират каквото търсят.

- по-малко по численост, но не по малко досадни са тия дето си умират да демонстрират колко са умни, находчиви и красиви. По форумите е пълно с такива. В голямата си част, постоянно мигрират към и от по-горната група.

- тия дето търсят приятели – т.е. нечие рамо, за да го подгизнат. Тая раса се характеризира с много кратък нетен живот на индивидите, защото те бързо се връщат в първата и по-рядко във втората категории.

- нетни къртици дето ровят нета за да намерят нещо забавно – виц, картинка, видео или пикантерия. В момента който намерят нещо такова, те бързат да го пуснат някому от първите две групи, барем се умъкнат в тях.

- хората, търсещи сериозна информация и ползващи нета като справочник са пренебрежимо малка величина.

- упсссс*

Общото между така диференцираните групи е че търсят в нета това, което не могат да намерят в реала, поради предразсъдъци или ниско самочувствие (често основателно). С други думи – хора, в различна степен обременени и комплексирани.

Резонно питаш „А къде сме ние?”

Аааа, ние не сме от тия свини! (реплика на мис Пиги от Мъпет шоу)

Просто някой си Мейлър ми праща демона си с посланието, че видите ли, домейна май не съществува и pop@armenia.com бил ънричъбъл и не си ми получил мейла. И така – няколко години поред.




__________
*упс - пропускам геймърите умишлено - все пак за живи хора говоря ;)



Тагове:   оплакване,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. geo - хех
11.05.2007 13:54
"всяка убийствено скучна секунда на битието си" - доста си се объркал. В смисъл - това са само определен процент от блоговете, далеч не всички са такива, както вероятно си се убедил, ако си почел поне блоговете тук...

Успех ;-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ignescent
Категория: Лични дневници
Прочетен: 18934
Постинги: 5
Коментари: 7
Гласове: 182
Архив